zondag 13 oktober 2013

Kruidvat Body Butter review!

Ik kocht een tijdje geleden deze Kruidvat bodybutter met granaatappel en cranberry. Deze was in de korting voor €2.50 en dat vond ik de moeite om hem mee te nemen en uit te testen voor jullie!

De pot body butter is echt heel groot, hij is even groot als een body butter van the body shop maar wel een stuk goedkoper, we zullen zien of hij ook even goed is!



Volgens Kruidvat laat deze body butter je huid stralen, wordt je huid superzacht en ruikt hij lekker maar dan in andere woorden maar ik vermeld even waar het op neer komt.
Op deze foto kan je de ingrediënten zien. Er zit wel alcohol en parfum in.
Als je de pot opendoet zie je de lila kleurige body butter, het ziet er al goed uit maar is het dat ook?
Hier kan je de body butter op mijn hand zien, het is vrij moeilijk om de boter eruit te krijgen omdat het vrij gelly is maar als je het uitsmeert is het wel gewoon goed en maakt het je huid een stuk zachter en gladder! 
De geur is ook echt super!
Ik kan deze body butter zeker aanraden!
X


1 opmerking: