woensdag 23 oktober 2013

Review: Catrice Lash and Brow designer!

Ik was al een hele tijd op zoek naar een goede wenkbrauwgel, toen ik zag dat Catrice een 'Lash and brow designer' of kortweg wimper- en wenkbrauwgel in zijn assortiment heeft vond ik het de moeite waard om hem te proberen! Hij kostte €2.99 wat een goede en betaalbare prijs is.


De verpakking van de gel is basic maar goed, er staat de nodige informatie op:
-6 ml
-6 maanden houdbaar
Catrice vertelt ook vanalles over het product, op de verpakking staat het in het Engels maar ik heb het hieronder kort verwoord:
Verzorgende wimper- en wenkbrauwgel voor perfecte gedefinieerde ogen. De sneldrogende textuur bevat panthenol, definieert and houdt de wimpers en wenkbrauwen in vorm. Oftalmologisch/oogheelkundig getest. 
Het borsteltje ziet er goed, het heeft een platte kant en een kant met langere haartjes. De platte kant is handig om je wenkbrauwen door te kammen en de langere kant is goed om ze vorm te geven, dus meer om de buitenste haartjes te bewerken.

Voor:

Na:
Ik heb op de onderste foto de gel als mascara en voor mijn wenkbrauwen gebruikt, je kan niet zo'n goed verschil zien op de foto maar in het echt is het er wel.
Ik vind de gel super voor mijn wenkbrauwen, de vorm ziet er beter uit en het blijft ook de hele dag mooi zitten. Een ander pluspunt is dat hij niet te plakkerig is en dat er ook niet te veel op je wenkbrauwen komt als je het aanbrengt!
Maar voor mijn wimpers vind ik hem niet zo goed, als je hem gewoon zo aanbrengt is het resultaat niet echt geweldig en als je hem voor of na je mascara aanbrengt ook niet dus voor je wimpers kan ik, hem niet aanraden.
Over het algemeen ben ik heel tevreden met deze wenkbrauwgel en kan ik hem zeker aanraden!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten