donderdag 24 oktober 2013

Review: Essence Get Big Lashes Triple Black mascara!

Ik heb vandaag een review over deze Essence mascara, deze is sinds augustus nieuw en ik wou hem voor jullie reviewen!



Er zit 12 ml in de mascara en hij is 6 maanden houdbaar!
Essence zegt vanalles over de mascara:
triple-black effect. for maximum volume and extremely thick lashes. ophtalmologically approved. 
Het komt erop neer dat de mascara een maximaal volume en heel dikke/volumueuze wimpers. Hij is oogheelkundig getest.
De borstel ziet er goed uit, vrij groot en een beetje dunner in het midden,
                  
Foto's 'voor':

Foto's 'na':

Ik vind het effect mooi, het is vrij natuurlijk en daar hou ik soms wel van. Hij geeft vooral volume, de lengte die hij geeft is vrij natuurlijk en niet zo opvallend.
Je kan hem ook bijvoorbeeld samen met een andere mascara gebruiken als je een beter effect wilt.
Ik ben over het algemeen tevreden met deze mascara!
Als je meer van heel lange en volumeuze wimpers houdt is deze niet echt iets voor jou maar hou je meer van een natuurlijke look dan is deze mascara zeker iets voor jou en kan ik hem absoluut aanraden!
X




2 opmerkingen:

  1. Het borsteltje lijkt gigantisch, maar dat komt waarschijnlijk door de zoom =] Het effect is wel mooi, het volume vooral, zeker iets voor een mascara die maar 4 euro kostte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker! het borsteltje is in het echt ook vrij dik hoor :) x

      Verwijderen