woensdag 13 november 2013

Autumn Tag!


Bron: http://ciderandcinnamon.tumblr.com/
De herfst is er alweer en daarom wou ik graag de 'autumn/herfst tag' doen! Ik doe eigenlinjk bijna nooit tags en ik wou er graag eens een doen. Ik heb echt veel verschillende versies van deze tag gevonden dus ik heb er een aantal als voorbeeld genomen en ik heb ze een beetje aangepast. Lees mee! (use the translate bar if you want to read the post in another language!) 


Wat vind je zo leuk aan de herfst?
Ik vind de knusse en gezellige sfeer altijd heel leuk! Ik vind de krakende blaadjes en de mooie kleuren van de herfst ook leuk. Ik hou er ook van om van 'herfstige' dingen foto's te maken, van het mooie herfstlandschap bijvoorbeeld. Een ander leuk ding zijn kastanjes, ik vind kastanjes echt super lekker en ze zijn er alleen in de herfst! 

Favoriete herfstdrankje?
Ik vind de koffie van Starbucks altijd heel lekker en herfst proof maar ik ben er deze herfst nog niet geweest dus ik kan nu even geen specifieke drank opnoemen. Maar koffie in het algemeen vind ik extra lekker in de herfst!

Favoriete (geur)kaars?
Ik brand zelf eigenlijk bijna nooit kaarsen omdat ik het toch altijd een beetje eng vind en ik heb dan ook op dit moment geen kaarsen in huis (behalve theelichtjes :)) maar geurkaarsen brand ik soms wel. Hebben jullie misschien een tip voor een lekkerruikende geurkaars? 

Favoriete herfst lipkleur?
Ik denk dat ik voor rood of donekrrood ga gaan omdat dat mij aan herfst doet denken en roze vind ik dan minder mooi. Oranje tinten passen ook mooi bij de herfst!

Leukste herfstliedjes?
Ik ga gewoon mijn favoriete liedjes van dit moment nemen!


Favoriete herfstkledingstuk?
Mijn warmgele kleedje is iets wat ik goed bij de herfst vind passen of een oversized trui en zo heb ik er heel veel!

Zo, dat was het alweer, dit vond ik de leukste vragen vond ik dus ik hoop dat jullie het leuk vonden!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten