zaterdag 9 november 2013

Essence lipsticks 02 All you need is red + 10 Cotton Candy!

Ik heb een hele tijd geleden een review over een andere Essence lipstick geschreven, namelijk de paarse in 'wear berries'. Nu besloot ik om een zachtroze en een felrode uit te proberen! (use the translate bar if you want to read the post in another language!)


De verpakking is helemaal mijn smaak, ik vind het matte heel mooi en het gekleurde ringetje is handig om te zien welke kleur het is.
Hier kan je de kleuren zien, ik vind de 'e' die in de lipstick staat mooi, het ziet er duur en chic uit. De kleuren zelf vind ik ook heel mooi, het rood is heel fel en de roze is mooi roze en zacht.
De rode kleur is '02 All you need is red' en de roze '10 Cotton candy'.
Aan de swatchen kan je zien dat beide lipsticks goed zijn gepigmenteerd, ze zijn ook heel romig. Ik vind ze wel een tikkeltje te glossy maar verder maken ze mijn lippen wel zacht en geven ze veel kleur af!
Ik ben tevreden met deze lipstick, ze hadden iets dikker kunnen zijn en dat vind ik persoonlijk fijner maar dat is uiteraard persoonlijk!
Deze lipsticks kosten €2.39 per stuk, elke lipstick bevat 3.8 g en is 24 maanden houdbaar.

1 opmerking: