woensdag 6 november 2013

NOTD: Lila en glitter!

Ik wou laatst mijn nagels nog eens een manicure geven en toen ik in mijn stash keek welke nagellak is zou gaan gebruiken zag ik de lila kleur en de glitter en ik dacht dat die 2 goed bij elkaar zouden passen dus ik lakte mijn nagels ermee en het zag er echt mooi uit. Lees snel verder! (use the translate bar if you want to read the post in another language!)

Ik gebruikte als basiskleur deze lila nagellak van de Catrice Candy Shock in de kleur C01 I scream: Ice cream en als glitter gebruikte ik deze striper van Max, je kan beter een glitter topcoat gebruiken omdat je dan makkelijker je hele nagel kan lakken.

Ik vind het resultaat heel mooi, ik moet wel zeggen dat de catrice nagellak niet zo lang blijft, de dag erna begon hij al een beetje af te bladderen maar ik had best een topcoat kunnen gebruiken. 
Ik vind dit een leuke manicure en ik ga het zeker vaker dragen!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten