dinsdag 21 januari 2014

Catrice All Matt Plus poeder!

Vandaag heb ik een review over deze 'All Matt Plus poeder' van Catrice. Ik heb al vaker poeders van Catrice geprobeerd die me goed bevielen dus ik wou deze ook eens testen. Lees mee!

Ik kocht deze 'shine control powder', zoals Catrice hem noemt, in de kleur 010 Transparent. 
Catrice belooft veel, de poeder zou longlasting, ultra fijn, 'shine control en gepast voor elk huidtype zijn.


Hier kan je poeder en swatch goed zien, het ziet er heel mooi en luchtig uit. het patroontje is een leuk detail. De pigmetatie kon misschien iets beter maar op deze manier is de poeder wel licht en ziet her niet dik uit. het geeft je make-up een mooi finish en een mat gezicht!

Ik ben alweer fan van deze poeder en ik kan de Catrice poeders zeker aanraden!

XNena


2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Momenteel gebruik ik nog het poeder van Essence, maar als die op is, ga ik deze eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen