vrijdag 24 januari 2014

Essence LE Love Letters highlighter powder: review!

Vandaag heb ik een review over deze Essence highlighter van de Love Letters Limited Edition die nu in de winkels ligt. Lees snel verder!



Ik kocht de highlighter in de kleur 01 Love Poem. Er zit 9 gram in deze highlighter en hij is 24 maanden houdbaar. De highlighter is verrijkt met pigmenten die je huid een mooie glans geven. Je kan de ingrediƫnten ook zien op de foto.

In de highlighter zelf staat een gedichtje gergraveerd, vandaar de naam 'Love Poem'. Dat vind ik een leuk detail ookal is het niet echt een diepzinning liefdesgedicht, maar het is toch leuk!
Hier zie je de swatch van de highlighter. Hij is supermooi gepigmenteerd en heeft een goudachtige glans en veel kleine glittertjes! Op de foto is het misschien niet zo heel goed zichtbaar maar in het echt ziet er heel mooi en glanzend uit.
Ik vind de highlighter super mooi en ik kan hem zeker aanraden!
 XNena

2 opmerkingen:

  1. Het klinkt echt prachtig! Ze hadden iets moeten schrijven als 'love sparkles from within' of werd dat te Twilight =]

    BeantwoordenVerwijderen