woensdag 5 maart 2014

Catrice: Creme Fresh Limited Edition: Preview van de producten!

Vandaag heb ik weer eens een preview-artikel voor jullie. Deze keer laat ik jullie de producten van de Catrice Creme Fresh LE zien. Catrice heeft altijd heel leuke LE en ik wou deze met jullie delen! In sommige filialen van Kruidvat ligt hij al in de schappen. Veel leesplezier!




creamy powder eyeshadows
Als eerste zitten er 4 oogschaduws in de Limited Edition. Ik heb gemerkt dat pastelkleuren erg populair zullen zijn deze lente en zomer aangezien veel merken ermee opkomen. Ik ben dus ook benieuwd naar de kwaliteit van de oogschaduws! Deze oogschaduws zullen rond de 3 euro kosten. 

gradation blush
Als tweede zit er een mooie blush in de collectie. De blush is vrij fel roze en heeft een ombre effect. Deze zal rond de 4 euro gaan kosten.


lip balm
  • Deze lipbalms zien er super leuk uit! Er zitten 3 kleuren in de editie, ik ben ook hier erg benieuwd naar! De prijs van de lipbalsems zal rond de 4 euro liggen.

ultimate nail lacquer 
En natuurlijk zitten de welbekende nagellakken van Catrice ook in de LE. Dit keer zitten er een heleboel pastel kleurtjes maar ook een fellere roze tint in. Deze gaan rond de 3 euro kosten.

hair, lash & brow colour
Als laatste zitten er 2 pastelkleurige 'mascara's' in die je ook voor je haar en wenkbrauwen kunt gebruiken. Hier ben ik ook heel beniewd naar! Op de site van Catrice is geen prijs vermeld voor deze 'mascara's' dus die kan ik jullie ook niet geven.

Ik hoop dat jullie deze preview leuk vonden om te lezen!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten