donderdag 6 maart 2014

Essence All about candy Eyeshadow palette: review!


Vandaag heb ik mijn eerste review van de nieuwe Essence lente producten. Ik ga vandaag dit leuke Essence All about candies oogschaduw palette reviewen. Lees snel mee!




Het oogschaduw palette heeft 6 kleuren die bij elkaar passen, er zitten matte, metallic en kleuren met gitter in. De oogschaduws zijn long-lasting en hebben een zachte en romige textuur. Er zit 8.5 gram in en het palette is 12 maanden houdbaar.

Er zitten 6 frisse, pastelkleurtjes in het palette. Voor een budgetmerk als Essence zijn dit best wel aparte kleuren die je niet zo vaak tegenkomt. De kleuren passen perfect bij de lente en zomer.

De oogschaduws zijn vrij goed gepigmenteerd, sommigen al beter als anderen maar als je ze op je ogen aanbrengt geven ze allemaal veel kleur af en zijn ze duidelijk zichtbaar. Ik merk wel dat alle kleuren shimmers hebben dus de bewering van Essence dat er matte kleuren in zitten klopt niet maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg omdat de kleuren nog steeds mooi zijn. De oogschaduws hebben een beetje fall-out als je ze aanbrengt dus let daar wel op! Ze blijven vrij goed zitten maar ik zou wel aanraden om oogschaduwbasis te gebruiken.

Ik vind dit een leuk palette en ik ga het denk ik veel gebruiken deze zomer!

XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten