vrijdag 7 maart 2014

Maybelline Nagellak: Winter baby: review!


Vandaag heb ik een review over dit Maybelline nagellakje in de kleur "Winter Baby". Ik was al langer op zoek naar een witte nagellak en ik hoopte dat deze goed zou zijn. Lees snel mee!




In het potje zit 7 ml en het is 24 maanden houdbaar.

1 laagje nagellak:

2 laagjes nagellak:

3 laagjes nagellak:

Zoals je ziet dekt de nagellak niet echt goed, alhoewel de naam 'colorshow' dat wel doet vermoeden. Maar ik vind de nagellak er nog steeds mooi uitzien omdat ik wel van dit soort natuurlijk dekkende nagellakken houd. De nagellak droogt vrij snel als je 1 of 2 laagjes aanbrengt maar als je dus de meer dekkende kant op wilt en meerdere lagen aanbrengt droogt hij beszt wel traag. De nagellak blijft wel lang zitten, zelfs met 2 laagjes blijft hij al 3-4 dagen mooi zitten zonder af te bladderen.

Ik kan de nagellak aanraden als je van een subtiele, natruulijk dekkende nagellak houdt, als je op zoek bent naar een goeddekkende witte nagellak kan je deze beter niet kopen!

XNena

De nagellak is in verschillende drogisterijen (DI, Kruidvat...) te koop voor €3.99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten