maandag 5 mei 2014

Kruidvat Lipbalsem Fruit & Gloss!


Ik heb vandaag een review over deze 'Fruit & Gloss' lippenbalsem van Kruidvat. Ik was laatst wat aan het rondkijken bij het lipbalsem gedeelte in Kruidvat en toen zag ik deze variant. Ik keek naar de prijs en zag dat hij 0,99 euro koste dus voor dat geld zou ik hem zeker eens uittesten! Lees mee!




De lippenbalsem zit in een kartonnen verpakking. Er staat ook wat informatie op de verpakking:
Kruidvat Lippenbalsem Fruit & Gloss Noni en Lychee heeft de verleidelijke exotische fruitsmaak van noni en lychee en geeft de lippen een sprankelende en lichtroze glans. Verrijkt met druivenpit- en maracujaolie die de gevoelige huid van de lippen helpen hydrateren en soepel te houden. Droge, schrale en ruwe lippen voelen daardoor snel weer heerlijk zacht aan en zien er verzorgd uit. Met UVA\UVB factor. 
Ook staat er vermeld dat er 4,8 gram lippenbalsem in het hulsje zit en dat dit 12 maanden houdbaar is. Het karton is trouwens van FSC hout gemaakt wat betekent dat de bomen die voor het karton gebruikt werden niet illegaal gekapt zijn en dat het uit verantwoord beheerde bossen komt. Dat is dus ook een pluspunt!

Over naar de lipbalsem zelf! De huls van de lipbalm is roze en glanst een beetje. Ik vind het er persoonlijk mooi uit zien.

De kleur van de lipbalsem is bijna dezelfde als die van de huls, weer een mooie roze kleur.
Voor:
Na:

De lipbalsem geeft redelijk veel kleur af, dat had ik niet verwacht voor die prijs! Ook op je lippen zie je de kleur goed. Hij maakt mijn lippen erg zacht en geeft ze een mooie glans en hij ruikt ook nog eens heel lekker en fris!
Ik kan deze lipbalsem zeker aanraden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten