dinsdag 6 mei 2014

Mascara Trucje!

Ik zag laatst een filmpje van Charlotte (Pinky Polish) op Femme, een youtube kanaal waar een aantal bloggers filmpjes op posten. Het filmpje ging over hoe je vollere en lange wimpers (bijna een nepwimpers effect) makkelijk kon 'faken' met mascara, dus hoe je met een aantal trucjes je wimpers  mooier en voller kunt doen lijken! Ik besloot om het te proberen en het resultaat beviel me dus ik besloot om er een blogpost over te schrijven. Ik heb het wel een beetje anders en op mijn manier gedaan maar je kan het ook op de manier van het filmpje doen dat je onderaan de blogpost vindt. Lees snel verder!





Als eerste heb je een wimperkruller en oogpotlood nodig, ik gebruik hier het Essence Long Lasting potlood in de kleur 01 Black Fever, maar je kan kiezen welke kleur je wil maar het effect is wel het beste met een zwart of bruin potlood of alleszins een donkere kleur. Je krult dus eerst je wimpers en dan ga je je ogen 'tightlinen', je gaat dus een lijntje maken op je bovenste waterlijn. 


Dan heb je een mascara nodig die je wimpers goed verdeelt en verlengt. Ik heb hier een mascara van Essence en Action, die borsteltjes zijn vrij simpel en basic maar werken goed voor deze stap. 


Tenslotte ga je op zoek naar een volume mascara, die je wimpers voller maakt. Hier heb ik wederom een mascara van Essence en ook 1 van Rimmel.

Het effect is echt super mooi! Je wimpers zien er super lang en vol uit! Ik gebruikte hier de Action mascara en de paarse van Essence.

Dit is het filmpje van Charlotte:

Veel succes met het trucje!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten