donderdag 8 mei 2014

Rimmel Moisture Renew Lipstick: Vintage Pink!


Vandaag heb ik een review over deze lippenstift van Rimmel. Ik kocht deze een aantal weken geleden bij Kruidvat. Ik had eerder al lippenstiften van Rimmel geprobeerd en ze bevielen me heel goed, deze kleur leek mij ook heel mooi en dus besloot ik om de lipstick te kopen! Lees snel mee! (Use the translate bar to read the post in another language!)




Ik kocht de lipsick in de kleur 'Vintage Pink', een mooie oudroze kleur. Er zit 4 gram in de lipstick en hij is 30 maanden houdbaar.
Voor:
Na:

De lipstick is goed gepigmenteerd, hij bevat geen shimmer maar wel een mooie glans. De lippenstift voelt fijn aan op je lippen en glans ook heel mooi, hij blijft redelijk lang zitten maar doordat hij glossy is vervaagt hij sneller dan een matte lipstick. De kleur is best wel mooi maar neigt een beetje naar paars en dat is wel wennen in het begin, je verwacht het niet meteen als je de kleur in de huls ziet.

Dat is dus wel een beetje apart, maar het is verder wel een heel mooie en kwalitatief goede lippenstift. Een aanrader!
XNena

De lippenstift is voor 10,99 euro te koop in drogisterijen zoals Kruidvat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten