woensdag 7 mei 2014

Call me Princess!


Vandaag heb ik een review over deze nagellak van Catrice, het is er een uit de Crushed Crystals collectie. Daarin zitten glitterende textured nagellak in schitterende kleuren. Ik kocht, na lang twijfelen over dewelke ik wou kiezen, '06 Call Me Princess'. Lees mee! (Use the translate bar to read the post in another language!)




De nagellak ziet er qua flesje net zo uit als de andere Catrice nagellakken maar de tekstopdruk is ietsje anders. In dit flesje zit net zoals bij alle Catrice nagellak 10 ml in. 


De swatches zien er heel goed uit! De nagellak glanst echt supermooi en het 'sand effect' komt goed tot zijn recht. De gouden glitters glanzen ook heel mooi in de zon! 

Zoals de naam al zegt is het een echte prinssesennagellak en zeker een aanrader als je het mij vraagt!
XNena

De nagellak is in drogisterijen als Kruidvat te koop en kost 3, 29 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen