zaterdag 12 juli 2014

Delia cosmetics Concealer!

Vandaag heb ik een review over deze concealer van Delia cosmetics. Delia cosmetics is een Pools cosmetica merk. Ik was al een hele tijd op zoek naar een concealer met een verakking zoals deze en ik heb een dergelijke van Maybelline maar aangezien deze bijna op was besloot ik deze te proberen. Ik kocht deze voor 2 euro in Wibra dus veel verwachtte ik er niet van maar voor die 2 euro wou ik hem een kans geven!



Zoals ik al zei ben ik zeer tevreden over de verpakking, de concealer heeft een verpakking net zoals een lipgloss, een buisje waar het product is zit met een simpel maar goed sponsachtig borsteltje. De kleur is licht genoeg voor mijn huid. Er zit 6 ml in. 



Voor:


Na:

Voor:

Na:

De concealer geeft een mooie, natuurlijke dekking. Hij bedekt oneffenheden goed maar het ziet er mooi en natuurlijk uit. Het is wel een beetje moeilijk om de concealer mooi egaal in je huid te blenden maar na wat oefenen en na de concealer vaker te gebruiken raak je er aan gewend en zal het blenden makkelijk gaan!
Ik ben best tevreden met deze concealer en kan hem voor 2 euro zeker aanraden!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen