vrijdag 11 juli 2014

Update Artikel!

Hallo allemaal!
Ik heb al lange tijd geen blogposts en filmpjes gemaakt en daarom vond ik het weer eens tijd voor een update artikel. Ik had zoals ik ook al in het vorige update filmpje vertelde examens en daar moest ik uiteraard voor studeren :-) Hierdoor had ik geen tijd voor bloggen en filmpjes maken want ik wilde mij volledig op de examens focussen omdat deze echt goed moesten zijn om over te mogen gaan. En dat is gelukt, ik ben geslaagd! Dat betekent dus dat ik nu vakantie heb en veel tijd heb om blogposts te maken. Ik heb de voorbije weken een aantal make-up en beautyproducten gekocht en daar kan ik dus reviews over schrijven en filmpjes over uploaden.
Ik ga niet beloven dat er elke dag een artikel komt en elke week een filmpje maar ik ga proberen zo vaak mogelijk iets te posten maar ik wil ook geen posts maken als ik er geen zin in heb of er geen tijd voor heb.
Vergeet zeker niet de blogpost die morgen online komt te lezen!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten