zaterdag 14 juli 2012

Foto's van afgelopen tijd (2)

Vandaag laat ik jullie voor de 2e keer wat foto's van de afgelopen tijd laten zien! De link van de vorige zal ik even hier zetten: vorige foto's van afgelopen tijd. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden.
Kijk even mee naar de foto's:
 Ik had zin om deze appel een beetje te pimpen!
 Studeren! Maar als jullie dit lezen zijn de examens al lang voorbij hoor!
 Schattig tekeningetje in mijn cursus Nederlands!
 Haha! Een kwast als snor!
 Ik heb blokjes en moet nu ook elastiekjes dragen! Ik lijk Beugelbekkie wel!
Mijn kat (Poeska) stak haar kop in een opgerolde tekening! Ik kwam niet meer bij! Haha!

Zo dat was het! Ik hoop dat jullie  het een beetje leuk en grappig vonden!
XNena

1 opmerking:

  1. Leuke foto's :-) Vorig zomer is mijn beugel er uit gegaan, ben blij dat ik er na 2,5 jaar af was!

    BeantwoordenVerwijderen