donderdag 13 september 2012

Artikel: Geshopt in Blokker, Wibra en Kruidvat.

Een tijdje geleden ging ik even shoppen in de Wibra, het Kruidvat en de Blokker. En ik dacht: Ik laat het even aan jullie zien! Ik heb niet zo veel gekocht, ook maar 2 beauty dingen.
Dit is alles, niet zo heel veel dus maar toch even leuk om te tonen!
 Dit kocht ik in de Wibra: een schattig roze ladekastje (€1), een pennenzak met uiltjes (€1.49)
 Nu wat ik in het Kruidvat kocht: Essence Pure Skin reinigingsgel (€ 2.29), Kruidvat oogmake-up remover lotion (€ 1.89) en 3 pakken watjes (€1.69).
Dan kocht ik deze doosjes in de Blokker om juwelen in te doen. Ze kosten € 3 per stuk. Ik vond ze wel schattig en dacht dat ze wel handig waren om juwelen in op te bergen.

Zo dit was alles alweer. Ik ga apart van de reiningingsproducten nog een artikel schrijven dus die mogen jullie verwachten!
XX

2 opmerkingen:

  1. Oeh, leuke dingen heb je gekocht! Ik heb ook mijn make-up in die ladekastjes, deels dan. :D Dat is best handig joh, altijd een overzichtje en lekker dichtbij in de buurt staan. ^^ De cupcakedoos is wel heel schattig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe spulletjes heb je gekocht! De cupcakesdoos is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen