zaterdag 15 september 2012

Artikel: Nagellak Essence 106 Free hugs.

 Vandaag heb ik een artikel voor jullie over een heel mooi nagellakje van Essence dat ik al in mijn shoplog van Breda liet zien.
Dit is het (nieuwe) potje. Ik vind de nieuwe potjes trouwens veel leuker dan de oude, ze zijn dikker, koddiger en schattiger van vorm!
 Ik heb ook een nieuwe kleur gekocht namelijk Free Hugs. Een lief maar toch fel  kleurtje!
Hier zie je de swatch: je kan zien dat hij niet zo goed dekt maar als je 2 laagjes aanbrengt  is het prima. 
Ik ga van af nu af aan plus- en minpunten op het einde van een artikel zetten, dat is voor jullie overzichtelijker en duidelijker.
Pluspunten:
-Prijs €1.69
-Kwaliteit, dekt na 2 lagen
-Tof kleurtje
-Makkelijk verkrijgbaar (in de meeste drogisterijen)
-Nieuwe verpakking en kwastje
Minpunten:
-Dekt pas na twee lagen
Zoals je ziet is dit dus echt een mooi nagellakje!
XX

                    Heb jij al kennisgemaakt met de nieuwe Essence nagellak?







3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer Leuk kleurtje, alleen slechte kwaliteit. Toen ik hem zelf heb gekocht ben ik er achter gekomen dat hij pas naar 3 lagen dekt! Bij de eerste zie je nog makkelijk je nagel door heen, bij de tweede zie je dat er bij sommige plekken helemaal niks is en bij de 3 is het goed bedekt maar dus té dik dus wil het niet drogen...? Slechte nagellak dus :( Zelf heb ik ook die van de Hema nr. 25 die is heel barbieroze, fel maar ook lief maar die gaat al naar 1 laagje en eventueel 2 laagjes!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, hij droogt inderdaad nogal traag en je hebt echt wel drie lagen nodig dus dat is wel jammer. XX

      Verwijderen