woensdag 12 september 2012

Artikel: Oogschaduw mono's Catrice.

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over 2 mooie oogschaduws van Catrice. Ik heb deze een tijdje geleden gekocht in het Kruidvat voor € 0.50 (per oogschaduw). Ik vind ze beide mooi maar ze zijn wel heel anders.

Dit zijn de oogschaduws: een matte lichtgrijze en een roze highlighter. De roze kleur gebruik ik bijna dagelijks als hightlighter of over mijn volledige ooglid. Jullie krijgen binnenkort nog een look te zien waarin ik deze oogschaduws gebruik.


Links kan je de grijze zien: hij is vrij licht gepigmenteerd en niet zo opvallend, maar dat kon je ook al verwachten toen je kleur in het doosje zag.
Rechts zie je roze: WOW, deze is echt opvallend en heel mooi gepigmenteerd! Een heel mooie hightlighterkleur met veel glitters!
Dit waren mijn nieuwe Catrice oogschaduws. Ik moet zeggen dat ik de roze mooier vind dan de grijze, die is iets saaier en minder opvallend.  Maar alsnog een mooie kleur!
XX

1 opmerking:

  1. Het roze kleurtje is inderdaad echt heel mooi, een prachtig schelpkleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen