maandag 10 september 2012

Artikel: Terug van Parijs



 Ik ben een paar weken geleden naar Parijs geweest! Ik vond het daar echt heel leuk, en wil zeker nog eens terug gaan. Ik heb niet zo veel gekocht, maar wel een paar kleine dingetjes.
 Check het zakje en de rekening! het zakje is niet zo speciaal, maar toch. De rekening daarentegen heeft een ombre patroon!  Deze ga ik echt bijhouden!
  Hier op de 2 foto's zie je alles wat ik kocht:  6 eifeltorentjes, 3 voor €1, Spelden HenM €2 per stuk, Nagellaksetje HenM (zie swatchen hieronder!) €5 voor het setje.
 Hier zie je het setje.
Het zijn 4 kleine schattige potjes!
Hier zie je de eerste 2 kleuren. Mooie dekking.

Hier zie je dat de groene kleur weinig dekking geeft.
Zo dit was het alweer, ik wilde eigenlijk weten of jullie nog een paar vakantie foto's zouden willen zien. Laat maar weten in de comments!
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten