zondag 25 augustus 2013

Catrice Lip Liner: 080 Read my lips!

Catrice heeft zijn assortiment vernieuwd en nu zijn er een heleboel nieuwe  producten maar als er nieuwe producten komen gaan er ook altijd een aantal weg, ook deze lip liner, ik zocht al langer een mooie dieprode lipliner die een rode ondertoon heeft dus niet roze nijgt. Ik kocht hem in de kleur 080 Read my lips! Lees snel verder voor de rest van de review!



Het potlood heeft geen echt puntje, het is ook geen houten maar een plastic potlood met een uitdraaibare punt.
Ik vind dit persoonlijk fijn werken, ik weet niet of ik dit per sé beter vind dan een gewoon standaard potlood, ik vind ze beide even goed, een liner als dit heeft wel het voordeel dat je nooit een slijper nodig hebt!
Zoals je ziet is de lipliner goed gepigmenteerd, hij is heel romig en je kan er makkelijk je lippen mee omlijnen en je kan ze er ook mee inkleuren en dan voelt het niet te droog aan!

Ik ben zeker te spreken over deze lipliner, ik vind het ook heel jammer dat ze uit het assortiment zijn gegaan dus als ik er nog een tegenkom ga ik er zeker nog een meenemen maar langs de andere kant wil ik de nieuwe ook wel eens proberen en misschien zien jullie binnnenkort daar dan wel een review over!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten