donderdag 5 september 2013

Niewe Essence producten!

Essence heeft een heleboel nieuwe producten in haar assortiment! Daar wou ik er natuurlijk een aantal producten van reviewen! Ik heb een vier producten gekocht en daar gaan jullie de komende tijd reviews van te zien krijgen. Ik kan al op voorhand zeggen dat ik echt fan ben van de nieuwe producten en ik er waarschijnlijk nog meer van ga kopen maar daar zullen jullie later dan nog wel reviews van zien als dat gebeurt!
Ik zal al even opnoemen welke dingen ik heb gekocht:
-Essence Lipstick 09 Wear berries!
-Essence Glossy lipbalm Strawberry cheesecake
-Essence Glow in the dark Topcoat 18 Fly firefly fly
-Essence Get big lashes 3 triple black mascara
Laat in de reacties achter naar welk product jij het meeste benieuwd naar bent en van welk product je het eerst een review van wil zien!
XNena

1 opmerking:

  1. Zeker de glow in the dark topcoat en Wear berries lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen